2018. április 8., vasárnap

A kezdetek

Először is fontos megemlíteni, hogy a blog kezdete egybeesik a kognitív terápiám kezdetének idejével.
2012 körül hosszas szenvedés után eljutottam Kalo Jenőhöz, aki továbbított Daubner Béla volt felesége kezei közé, akitől nagyon sok segítséget kaptam a pszichoterápia ideje alatt. Azelőtt Eta Napholddal évekig voltam napi szintű mail kapcsolatban. Mint alapszintű tanáromtól szintén kaptam egy nagy adag tudást, amit előzőleg szintén Kalo Jenő tanítványaitól megkaptam. Az összes tanárom csak felelevenitette az addigi valószínűleg előző életemben összeszedett tudást, le fújták a port azokról az alapokról, amiket az idők alatt összeszedettem.
Daubner Béla volt felesége próbálta erőltetni a kognitív terápiát nálam, sikertelenül. Nem voltam képes rahangolódni. Most viszont az új pszichológusom rettentő egyszerűséggel s érthetően magyaráz, olyan, mint egy nagyon jó tanár. Vele kezdtünk el erre szerződni, amikor is ezzel párhuzamosan elkezdtem a honlapomat készíteni.
Amennyiben lesznek párhuzamok a megosztásaim s a terápián előjött dolgok között, az valószínűleg nem a véletlen műve.

Nincsenek megjegyzések: