2021. július 18., vasárnap

csak úgy...

Valamikor tavaly, sőt már lehet tavalyelőtt találkoztam egy réges régi főnökömmel. Nagyon sokat segített nekem ő, az ő bátoritása s valljuk be barátsága nélkül nem tudom hol lennék, hol tartanék most. Viszont pont ő tanította meg azokat a dolgokat, hogy minek van meg s hol a helye illetve hogy milyen szerepeket nem szabad keverni, vagyis hogy minek nincs helye bizonyos élet adta helyzetekben. Azóta s ennek már lassan 10 éve kb helyén tudok kezelni egy csomó dolgot. A Szerepeimet tudom kezelni, de főleg nem keverni bizonyos szerepeket, s ezáltal tudok igazán helyemen lenni.
Nos ez az ember, amikor találkoztunk hosszú idő után feltett egy kérdést nekem a munkámmal kapcsolatban, válaszomból arra kellett következtetnünk mindketten, hogy amíg hagynak a fentiek, az égiek s a munkáltatók, addig bizony én szívesen maradnék.. 
Na azóta sokszor eljött a kérdés nem kellene - e váltanom, de valahogy mások s a magam  segítségével mindig túljutotottam ezen s maradtam.

Ma kaptam egy erős figyelmeztető üzenetet egy asztrológiai prognózist valakitől, mindegy mit - a lényege az anyagiak téren volt. Ez az üzenet azt váltotta ki belőlem megint - hogy jobb maradni ezen biztosabb helyen jövedelem szempontból. Ez az üzenet megint rávilagított arra, hogy egy darabig nem lenne jó váltani, hisz bár nem sok de mégis biztos s törvényes jövedelem forrás ez. 

Igaz még mindig nem csak a pénz miatt csinálja az ember (én), amit csinál. Mégha 10-12év alatt sokszor elfelejtettem mi is motivált s mégha a szépségét már nem is nagyon látja az ember annak amit csinál, legalább ez marad egyenlőre motivációnak. 

Különben még mindig azt gondolom nekem magamnak kell a saját motivációimmal rendben lenni. Többször kellett külső segítség ez igaz. De ma már nem járnék emiatt terápiára. S olyannal sem szívesen barátkoznék már aki a láthatatlan ranglétrán illetve a hierarchiában felettem áll..... Hihi. 
Mint ahogy azt is megtanulja az ember fia, hogy ezen hierarchiában az alatta lévőkkel sem szabad szerepeket keverni. Kemény leckék árán, de megtanulja az ember. 
 
Igen tudni kell hol a helyed. S a helyeden kell boldogulni. Viszont ha tényleg a helyeden vagy akkor bizonyos érzések csak megjelenő jelzések, visszajelzések amelyek segítenek tisztában lenni azzal, hogy hol is a helyed. :) 
Azt hiszem ezt a leckét már akkor is megkaptam, amikor még kicsit se tudtam hol a helyem csupán belsőm sugallta azt hogy a helyemen vagyok de erre akkor meg még kicsit se figyeltem. Mármint a saját jelzőrendszeremre. 

Most írás közben is itt a belső jelzés, többször is, hogy szabad-e írjam, amit írok...
Nos igen, határeset.... 
Aki érti, érti, aki nem nem. 
Különben is Facebook bejegyzésnek indult ez, de jobbnak láttam itt közölni. 

Most viszont abba hagyom, mert ma reggel dolgozom, s bírni kell a 12 órát. Inkább alszom. Hihi. 

Egy jó tanács így a végére: 
Bármennyite is nehéz légy őszinte magaddal. 
S tudd s érezd hol vannak a határok, mert akkor a helyedet is kijelölöd, amin belül viszont mozogni tudsz. Tudom hogy sokszor szűk ez a világ is neked is, de nem érdemes belehalni.... 


 




Nincsenek megjegyzések: