2021. október 7., csütörtök

Nimród gyakorlat folytatása

Júniusban született egy bejegyzésem konkrétan a Nimród gyakorlat 
( http://gernis.blogspot.com/2021/06/nimrod-gyakorlat.html )

Tegnap rátalaltam Kováts Tibor hipnotizőr meditációira, hívjuk így megszoktam h ennek nevezem ezeket a gyakorlatokat.
Muszáj volt megvennem, nem hagyhattam ki.

Reggel munkábajövet a buszom meg is csináltam a reggeli-t. Na nem a kaját hanem a gyakorlatot.

Ralax után az instrukciói alapján ott álltam a lépcső előtt. Itt nagyon zavaros lett a kép, mert egyszerre ment s vitt a lépcső felfelé a  lefele irányban. Fura volt. S zavaros az érzés is. Majd az ajtót kinyitva egyszerre találtam magam előző meditációim közös helyiségeiben, a fénylő arany rudakkal teli szobában, ami bár sötét komor szoba a falak sem látszanak a sötétben de az aranyok mindent bevilágitanak. Ott várt újra M. az autista fiú Á - val, az aspis sráccal. Együtt mezítelen lélekkel agyamnak érthetetlen párbeszédben, szavak nélkül a szemeink kommunikáltak. Egy hármas egységet alkotva. Miután a kis lélekcsaládommal összeölelkeztünk így hárman elkezdtem őket reikizni megint. Ekkor hirtelen ott termett a barátom, akiről itt már szintén eset szó a blogban. Érdekes ő az egyetlen aki nem fogadja el a reikimet. Igen furán nézett ránk hármunkra, hogy mi mit csinálunk itt, erős  kételkedéssel, amin én mosolyogtam csak elfogadóan, Viszont mégis teljesen hozzánk tartozik. Ő is a mi emberünk. Hihi. Mindharmunknak természetes volt az  ő jelenléte. Kételkedése esetleges előítélete őket sem zavarta. Ami érdekes volt h míg ő ruhában volt a többiek pőrén meztelenül. De szerintem ez a tisztaságra utalt a meztelen szerepek nélküli játszmamentességre s az igazi öszinteségről szól, amikor nem takarunk el semmit s a titoknélkuliségről. 

Figyeltem ezt a hármas és négyes összjátékot s lelki rezdüléseimet közben s a dinimikákat. 
Érdekes volt. Teljesen más rezgések. De felemelő s megnyugtató is volt egyben. 

A rezgésem s a mai naphoz a Hozzáállásom kicsit változott, miután visszatértem a jelen valóságba. 

Nincsenek megjegyzések: